Inloggen / Registreren

Vul uw e-mailadres in.
Vul uw wachtwoord in.
Wachtwoord vergeten

Voer het e-mailadres in waarmee je een gratis persoonlijk account wilt aanmaken. Je ontvangt dan per e-mail met een link waarin je een wachtwoord kan aanmaken

Vul uw e-mailadres in.
Vul uw wachtwoord in.
Vul wachtwoord bevestiging in

Winkelwagen inhoud

Klachten & procedure


Klachten & procedure

Onze garantie en klachten service

Hier vindt u meer informatie over garantie en klachten.

  • Wat houdt tevredenheidsgarantie in?
  • Wat doe ik als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?
  • Heb ik garantie op een artikel?
  • Hoe werkt de klachtenprocedure?

 

Tevredenheidsgarantie

Wij willen dat ú tevreden bent met uw aankoop bij Poools! Is de aankoop niet zoals verwacht? Geen probleem! U kunt het artikel met de originele labels kosteloos binnen 14 dagen  retourneren. Ook een afgeprijsd artikel, behalve wanneer u een artikel heeft gekocht in de outletshop. Heeft u het artikel al gebruikt of is het beschadigd? Dan is ruilen of retourneren helaas niet mogelijk. Natuurlijk mag u de kleding wel eerst passen. Bij retourservice leest u hoe u kunt retourneren en wanneer er kosten berekend worden.

 

Wat doe ik als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?

Wij verwerken uw bestelling met veel zorg. Toch kan het een keer mis gaan. Heeft u een artikel ontvangen dat u niet heeft besteld? Neem contact op met onze klantenservice via info@poools.nl of 0487-521551. Wij zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur. We zorgen dat u kosteloos het goede artikel ontvangt.

 

Heb ik garantie op een artikel?

Op al onze artikelen krijgt u de wettelijke garantie. Deze garantie geldt onverminderd de wettelijke rechten die u hebt als consument. Neem voordat u het artikel retour stuurt altijd eerst contact op met onze klantenservice via info@poools.nl of 0487-521551. Wij zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur. In geval wij een ondeugdelijk product hebben geleverd, nemen wij de kosten van de retourzending voor onze rekening. U krijgt dan gratis een goed artikel geleverd indien nog voorradig. Mochten wij u hetzelfde artikel niet meer kunnen leveren, dan zullen we binnen een week contact met u opnemen. U kunt dan aangeven of u uw geld terug wilt of dat u een ander artikel wilt uitzoeken in onze webshop. Dan blijft het reeds betaalde bedrag als tegoed staan.

 

Hoe werkt de klachtenprocedure?

Heeft u een klacht over een artikel of over onze service? Laat het ons schriftelijk weten per e-mail info@poools.nl. We onderzoeken uw klacht en u krijgt binnen een week een inhoudelijke reactie op uw klacht.